Ljuvligt!

Inte igår jag skrev här, men nu tänkte jag komma igång igen!

Vaknade idag upp bredvid Jessica, snacka åt frukost och chilla på livet. Sen begav vi oss för att hälsa på Mandy och Elin, Martin och Minea!
Blir lika varm i hjärtat som alltid när jag kommer dit, fantastiska människor, fantastiska Mandy och världens finaste gård! 
Kan inte beskriva för er så ni skulle förstå. 
Så tacksam att jag känner dessa underbara människorna.
Mandy var lika fin som alltid gamla tanten så nu börjar kommer upp med åren men de syns inte allt för mycket på hennes utseende på hon strålar som den prinsessa som hon är.
Att bara få ha henne nära och se henne är lycka! 
Hon är ju den som ligger allra allra närmst mitt hjärta❤️ 
Hon kan inte ha de bättre än vad hon har det hos Elin, hon blir verkligen behandlad som prinsessan hon är ❤️
Tack Elin för att du är du! 
& för allt!
Du är en fantastikst underbar människa! ❤️

Minea hjälpte till att borsta så hon glänste extra mycket 😘
vackra backa häst! 

/Annelie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annelieolinnea.blogg.se

Larry, M Eleven, Jamica Rose, Mandy, Fabulouz

RSS 2.0