Helloooo

Hej på er fina! 
Det var alldeles för längesedan jag skrev här, men som sagt gick inget som jag ville och all teknik gick sönder på en och samma gång. 
Jag fick iallafall en helt ny iPhone när jag var på Applestore, vilken service!!

Annars då? Jag har fått heltidsjobb minst fram till jag åker till USA. Money money money. Jag jobbar ca 50 timmar i veckan ena veckan och 30 timmar den andra veckan, och den här veckan är en köttvecka. Jobbat i princip 10,5 timme varje dag (förutom i tisdags då jag fick sluta 13!) och imorgon är sista dagen på min 6 dagarsvecka. Kommer bli en maffig lön iallafall. 

Jag har inte ens hunnit vara i stallet på hela veckan eftersom jag slutar 20 varje dag, och jag saknar m11 så mitt hjärta blöder. Imorgon slutar jag 16, så då ska jag äntligen ut och pussa massor. Bebisplutte.

Annars imorgon kommer nog jess och soph hit och planerar resan osv. Kommer bli så j*kla kul. Bara 37 dagar kvar!!

Igårkväll påbörjade hela min familj sitt bilande ner till Spanien, och är framme söndag. Jag är inte lite avundsjuk då Spanien är mitt favoritland och favoritkultur. Blä på dom. 

Hoppas ni alla mår bra, så hörs vi vidare imorgon.

Passade på att sola och bada på min lediga eftermiddag i tisdags. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annelieolinnea.blogg.se

Larry, M Eleven, Jamica Rose, Mandy, Fabulouz

RSS 2.0