Fredag

Denna fredagen har också lidit mot sitt slut. Men har varit en otroligt mysig dag.
Vakna upp med Johanna i sängen bredvid, efter en super mysig gårkväll med fina vänner, god mat och underbart goda drinkar! 
Idag stack jag och Johanna till stan när vi vaknat och ätit. Växla pengar och tog en mys fika. 
Sen drog jag mig mot stallet för att rida M11 med Nathalie som red Mica. Blev ett litet pass för Mel hemma, vilket är nyttigt och i och med att jag inte rider M11 alls typ längre så är de bra med ögon på sig, är det alltid dock. 
Åkte till min prins sen, de går ju på bete och just nu är de dags för att vänja de att va ensamma även i denna hagen (hemma går det utan problem). Denna gånger va de Larrys tur att va ensamma så jag hade koll på honom under tiden. Larry va dock väldigt missnöjd med de kommer med tiden, när han förstår att Avanti kommer tillbaka. 
Kvällen har jag avslutat med ett annat tjejgäng, skratt och skämt är väl något som kan beskriva vår kväll 😉
Men nu ska jag sova för imorgon är en nu dag! 
Godnatt så hörs vi imorgon! ❤️
Bilder från gårdagen




/Annelie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annelieolinnea.blogg.se

Larry, M Eleven, Jamica Rose, Mandy, Fabulouz

RSS 2.0