Men hej!

Va ju inte igår jag skrev här. Dåligt av mig och de får jag ta tag i. 
Va ju på solsemester en vecka var då på Cypern på Aiya Napa, så sjukt rolig resa mycket sol och bad, underbara restauranger. Riktigt ball resa, men kan skriva mer om de i ett eget inlägg.  
Men ha skönt att också komma hem till familj, vänner och LARRY såklart. 😍
Annars under dessa två veckorna jag varit hemma så har jag hoppat in och jobbat lite, mysigt att träffa barnen, föräldrar och kollegor igen. Ska bli mysigt att snart dra igång och jobbar regelbundet. 
Annars har jag varit i stallet, Larry har varit super fin nu de senaste veckan vilket så roligt, känns som vi blir mer och mer sammansvetsande både i ridning men även på marken. Insåg efter en vecka utan honom att han har en fruktansvärt stor betydelse i mitt liv. ❤️
Annars har jag umgåtts med vänner och njutit  av att vara ledig! 
Idag har jag redan hunnit varit och myst med Larry på betet och ska städa här hemma nu då det är släktkalas som väntar för mig och min syster imorgon. Men vi höra mer under dagen.
Ha en fantastisk dag! 

/Annelie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annelieolinnea.blogg.se

Larry, M Eleven, Jamica Rose, Mandy, Fabulouz

RSS 2.0