Denna häst!!

Hon är verkligen helt underbar! 
Igår var jag på Emmagården och hälsa på Elin, Martin och Minea och även såklart Mandy. 
Ingen ridning utan bara mys. Att stå där och borsta i en timme helt tyst, med en helt lös Mandy. Det är så underbart, att få spendera tid men hon som föralltid kommer ha den speciella platsen i mitt hjärta. Hon är lycka och glädje! 
Njuter som bara den för att få umgås med henne. 
Hon är som hon är, men det är just därför jag älskar henne! ❤️
Jag är fylld på ny energi och glädje efter att ha spenderat ett par timmar där, vilket man alltid är, för finare personer är svårt att hitta!
Tack Elin för allt! ❤️
Låter bilderna tala, för en bild säger mer än tusen ord! ❤️
Älskade häst, de vackraste som finns! 







/Annelie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annelieolinnea.blogg.se

Larry, M Eleven, Jamica Rose, Mandy, Fabulouz

RSS 2.0